Aktuellt

Måndag 1 maj hjälper klubben till att inventera på City Gross! Föreningen tjänar en slant för detta, så vi behöver verkligen medlemmar som hjälper till! Samling vid entrén strax före kl 12.00. Anmäl till Ulrika Larsson om du kan vara med, 070-245 40 89. Minsta ålder 12 år, och upp till 15 år gärna i målsmans sällskap!

Hopptävling 10 juni! Visst vill du vara med? Anmälningsblanketter på läktaren, mer info under fliken ”hopptävling 2017”

21 april kl 18.00 är det filmkväll i butiken på ridskolan! Popcorn ingår! Välkomna till ett hästigt fredagsmys!

12 april är det påskaktivitet på ridskolan! Lite påskpyssel och kanske en brasa.

6 april kl 18.00 är det fixardag för styrelsen. Vi behöver röja lite i klubbrummet och i våra förråd, gå igenom hjälmar och säkerhetsvästar så inget är trasigt, slänga gammal och inaktuell information på läktaren, ta ner skyltar osv.

Vi har haft klubbmästerskap i hoppning!

rhapsodyVinnare:

Ida Christiansson Boström, på Rhapsody

Stort Grattis!

nicke

Andra pris:

Camilla Ogenstrand på Nicke

Grattis!

windyTredje pris:

3. Helena Skarenvall på Windy.

Grattis!

Grattis också till er som inte hamnade på prispallen men som hade en spännande och rolig kväll! Och tack till våra domare Marie Renström och Marie-Louise Johannesson.

Läs i Bohusläningen om MRF-medlemmen Bodil Rydberg!

Föreningen säljer plastpåsar

Föreningen säljer plastpåsar från Ölandsplast, riktigt tjock och bra kvalitet!  Ett  paket med 50 st 2 l, 50 st 3 l och 30 st 5 l kostar 65 kronor. Vill du köpa? Vill du hjälpa till att sälja? Kontakta Hans-Carl Carlson, 070-20 33 726 eller någon annan i styrelsen.

Trollslända på nya ridstigen

Se så fin nya ridstigen blev! Trollslända stortrivs!

.